Zoeken in blog Tygo

zaterdag 9 januari 2016

Nieuw...

Waf...

Vanmorgen na de ochtendwandeling geen zin in brokken pff zat nog beetje vol van de rijst van gisteren denk ik.
Nadat de baas naar zijn werk toe was kwamen Maikel en Anne naar beneden, Wendy is logeren dus die was er niet bij.
Daarna mocht ik met de auto mee naar Leo en Annie maar ook naar de Lidl natuurlijk, deze keer geen tussenstop om het baasje te zien snik hihi.
Bij Leo en Annie was het weer leuk, Maikel paste een beetje op mij terwijl het vrouwtje, Anne en Annie waren merten.
Ook Hans was nog langs gekomen, ik heb weer genoeg te snacken gehad waaronder worstjes en Leo-vingers, oeps foutje gnifff.
Toen vrouwtje weer terug kwam van de markt dacht ik, even in het boodschappenwagentje kijken en ja hoor een nieuw speeltje voor mij.
Die heb ik er toen zelf maar uitgepakt en ben er mee gaan spelen, een leuk speeltje waarop ik ook kan kauwen maar volgens het baasje is dat daar niet voor, vette pech voor de baas.

Smiddags lekker gespeeld en mee gesnoept, er waren "oosterse oliebollen" lekker zeg met bacon en ui en nog wat specerijen smikkelen.

Na het avondeten was er nog wat stoofvlees over nou daar weet ik wel raad mee net als met stukjes sinaasappel die kreeg ik ook nog twee partjes.
Verder mezelf bezig gehouden met mijn nieuwe speeltje en slaapjes doen en stoeien natuurlijk, groetjes.


Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten