Zoeken in blog Tygo

maandag 18 januari 2016

Boeeéh

Waf,

Het was koud vanmorgen tijdens de ochtendwandeling brr en ook glad op sommige stukjes waar gisteren wat water lag.
Na de wandeling en brokjes weer meegesnoept, deze keer geen bammen maar broodjes ook lekker hoor.
Maikel was ook weer vroeg van de party want die heeft deze week weer praktijkweek op school en dat betekend bijtijds beginnen.
Nadat ook Anne en Wendy naar school toe waren moest ik alleen blijven want er moest brood gehaald worden.
Ik was thuis in mijn mand gebleven zonder dat ik vastgemaakt was, alles stond en hing nog op de juiste plaats toen het vrouwtje terug kwam.
Hierna ging ze dweilen en de bovenboel poetsen, ik heb toen lekker uit kunnen rusten en op de benedenboel passen.

Na het middageten zijn we gaan wandelen, even lekker buiten het was wel fris maar ook het zonnetje scheen, langs het kanaal tot Beeksebrug, door Lelystraat, Laarsche Velden en via Herendijk weer naar huis.
Op een gegeven moment kwamen we een klein jongetje  tegen en die riep " heey een koe-hondje" whaha boehoe.

Savonds was het weer tijd voor de cursus, de baas is weer opgeknapt dus weer samen naar het terrein van De Roedel voor onze cursus.
Zoals altijd kan ik dan niet wachten totdat het tijd is ik ben dan wispelturig en ga dan alvast klaar zitten voor de deur.
Het was weer leuk op de cursus, alle oefeningen weer gehad plus wat extra oefeningen, daarna lekker in mijn mand gelegen een beetje kijken hoe baasje de achterband van de fiets aan het plakken was.

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten