Zoeken in blog Tygo

vrijdag 8 januari 2016

XTC ????

Waffiee,

Vanmorgen super actief, na de ochtendwandeling en brokjes natuurlijk mee bammen gegeten.
Toen de meiden beneden kwamen stond ik al klaar bij de deur om ze te begroeten, nou nou zeiden ze heeft Tygo een pilletje gehad of zo.
Ook toen Maikel naar beneden kwam, die had school vandaag dus mocht iets later beginnen, was ik actief.
Ook kwamen Willie en Antonet vandaag weer appels brengen, jammie hihi, zoals bijna iedere vrijdag maar deze keer had ik ze niet aan horen komen want vrouwtje had al voordat ze konden bellen de deur opengemaakt.
En ik moest nu uitrusten, jazeker actieve ochtend gehad hè, ik was wel weer blij dat ze er waren maar ik mocht nu niet bij ze op schoot van de baas flauw hoor dan maar verder snurken.
Toen de appelboertjes weer vertrokken waren zijn we wezen wandelen, eerst naar Kruidvat en toen via het dierenpark weer naar huis.

Smiddags mocht ik met de auto mee, eerst moest baasje iets controleren op COA op het terrein van Autotron, toen naar een sloop met asbestsanering.
Daar werd de baas een beetje boos omdat er nog een container met gevaarlijk afval zou blijven staan dit weekend, maar na een telefoontje is hem toegezegd dat de container vandaag nog weg gaat, al moest die aannemer het zelf doen....
Toen nog naar een pand waar, zonder toestemming van de eigenaar, jongeren in bijeenkwamen gelukkig was dit pand nu dichtgemaakt.

Savonds nadat het gezin gegeten had kreeg ik ook nog wat rijst, jammie dat is toch smullen voor mij zelfs wat op de grond ligt lik ik op, daar na mocht ik wat Skyr*  proberen, nee doe die maar niet blurk niet lekker.

Zo nu tijd voor een slapie met scheetjes en snurkjes...

Tygo.

*IJslandse Yoghurt























Geen opmerkingen:

Een reactie posten