Zoeken in blog Tygo

dinsdag 5 januari 2016

Vergeten....

Waf,

Vanmorgen echt geen zin om mee te gaan voor de ochtendwandeling maar ja ik moest, toen ik terug was wel weer, tussen de brokken door, mee bammen gesnoept.

Toen iedereen weer uit huis was en vrouwtje klaar met de was en andere huishoudmanaging dingen mocht ik mee wandelen.
We zijn via de beestjes naar de Laarbrug gewandeld, langs het Wilhelmiakanaal, achter het industrieterrein langs de Zuid Willemsvaart, over het plein weer naar huis.

Smiddags mijn normale loop gehad en verder wat gespeeld en gestoeid, toen de baas weer thuis kwam was ik super blij ik wilde zelfs zijn tas dragen.

Na het avondeten werd ik zoals altijd nog een keertje uitgelaten, toen we weer terug waren had ik nog geen zin om naar binnen te gaan dus mocht ik nog even buiten blijven.
Toen de baas gedoucht had en weer beneden kwam vroeg hij "waar is Tygo" oeps die was nog buiten hihi wel lekker rustig voor hunnie en ik vond het niet erg.....

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten