Zoeken in blog Tygo

zondag 24 januari 2016

Lang dagje

Woef,

Vanmorgen weer vroeg wezen wandelen, daarna ging de baas werken en even later kwamen het vrouwtje en de meisjes naar beneden.
Wendy moest naar haar stage bij de beestjes, het vrouwtje en Anne gingen boodschappen doen, ik bleef bij Maikel.
Toen iedereen weer terug was mocht ik met Maikel mee gaan wandelen we zijn toen naar de Goorloop geweest even lekker uitrennen.

Smiddags kregen we bezoek, Aron, Esther, Jowie en Jurre, even later Leo, Annie, Saskia, Ramon en Jorg.
Snel daarna kwam Hans en op het eind van de middag Eric en Anne Marie, die kende ik nog niet dus even kennismaken.
Het was zo druk omdat Anne haar feestje vierde, ook Kimberely en Sanne zijn gekomen op het feest kei gezellig hoor en af en toe wat mee snoepen hihi.

Savonds kwamen Willie en Antonet ik weer blij alsof ik ze jaren niet gezien had, weer leuk en mee snoepen.
Daarna was ik bekaf echt op hoor bijna niet gerust vandaag dus nu slaaaaaaaaapeeeeeeen snurkkkkk.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten