Zoeken in blog Tygo

woensdag 13 januari 2016

Avondje met de kids...

Waf,

De baas is nog steeds niet helemaal fit dus de ochtendwandeling was ietsie korter dan de normale ochtend uitlaat route.
Nadat iedereen wakker was ging vrouwtje boodschappen doen, ook nu was ze snel weer terug, daarna  de spullen opruimen natuurlijk waarbij ik nieuwsgierig meekijk.
Toen het tijd was voor het fruithapje stond ik weer voorop, omdat de baas nog wat voorzichtig is at hij een geschilde appel.
Hihi dat is grappig dunne schijfjes appel eten dat kan ik ook...

Smiddags was het geen weer voor een wandeling dus helaas geen lange tocht voor mij vandaag, wel gezellig bij de baas en vrouwtje rondhangen.
Al voor het avondeten vertrokken het vrouwtje en de baas, ze gingen naar de musical "Grease" leuk toch.

Ik ben toen gezelschap gehouden door de kids, zowel tijdens het avondeten als de rest van de avond hebben we ons prima vermaakt.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten