Zoeken in blog Tygo

woensdag 20 januari 2016

Hard water

Waf,

Vanmorgen na de ochtendwandeling, welke trouwens vanochtend niet zo koud was, heb ik mijn brokken opgegeten maar had geen zin in bammen vandaag.
Het is woensdag dus er moeten boodschappen gedaan worden, ik eerst bij Anne gebleven en daarna heel even alleen.
Toen de boodschappen gedaan waren en, zonder hulp van mij, opgeruimd waren mocht ik mee gaan wandelen.
De baas ging ook mee, eerst naar de beestjes toen via de bruggetjes op Laarsevelden naar Lieshout, weer over de boomstam heen en langs het kanaal tot aan de Hommelbrug.
Al dat hard water vind ik wel interressant hoor, af en toe heeft het mij tuk, dan glibber ik over het pad heen hihi.
Deze keer via Rijakkerweg, door het park weer naar huis pff wat een wandeling zeg, toen was het alweer lunchtijd.

Smiddags ging vrouwtje huis-managen en baasje verder met zijn werk, ik had mooi de tijd om uit te rusten.

Nog voor het avondeten moest de baas alweer weg, bijeenkomst bij Yacht, ik ben de avond goed doorgekomen met luieren en spelen.

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten