Zoeken in blog Tygo

maandag 25 januari 2016

Geprofiteerd

Woef,

Vanmorgen eigenlijk mijn slaap nog niet uit toen ik alweer met de baas mee mocht voor de wandeling, tja moet toch mijn plasje en poepje kwijt.
Na de dagelijkse brokken, bammetjes en verdere bezigheden moest ik even bij Maikel blijven omdat er brood moest worden gehaald.
Toen Maikel naar school moest ben ik even alleen gebleven, helemaal los in mijn mand, niet zo lang maar toch.

Nadat het vrouwtje deze ochtend zowel beneden als boven weer alles gepoets had ging ze eten, na het middageten mocht ik mee wandelen.
We zijn naar Gemert gelopen, het vrouwtje moest naar Action, omdat er bij Action niets was waar ik aan vast gemaakt kon worden heb ik aan de overkant gezeten.
Daar heb ik netjes zitten wachten in het zonnetje totdat het vrouwtje weer terug was, gelukkig duurde dat niet lang maar ik was toch super blij.
Hierna zijn we weer naar huis gewandeld waar ik mijn brokken heb gegeten en lekker lui ben gaan doen.

Tegen de avond ging de bel, hé wie is dat, het was Theo die kwam een zak brokken brengen, zo heb ik die vorige zak alweer leeg dan?!
De zak brokken werd door Theo Brouwers in het halletje neergezet, waarna de zak naar boven is gebracht.
Toen de baas thuis kwam had hij weer van alles bij, ook voor mij nieuwe speeltjes joh wat heb ik me vermaakt.
Ook is het weer leuk geweest op de puppycursus, ben niet meer te houden vanaf een uurtje of half
zeven hihi.

Na de cursus toch nog even gespeeld met mijn nieuwe speeltjes en daarna lekker luieren en bijkomen van vandaag, we hebben in ieder geval wel geprofiteerd van het lekkere weer van vandaag.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten