Zoeken in blog Tygo

donderdag 21 januari 2016

Hoera....

Waf,

Eitjesdag jippieeeee maar eerst ochtendwandeling, brokjes eten en bammen snoepen zoals iedere week sta ik te popelen voor het eitje.
Natuurlijk mijn eigen eitje en stukjes van Maikel, Anne en Wendy smikkel maar echt ervan stinken doe ik niet, tenminste niet meer dan andere dagen hihi.
Het vrouwtje moest even een boodschap doen, toen ze terugkwam waren de krantjes ook al afgeleverd.
Na het rondbrengen van de krantjes mocht ik mee gaan wandelen, eerst langs de Goorloop toen via de Hei naar de Karsstraat.
Via Grensweg weer naar Hei en langs Goorloop weer naar huis toe lekker buiten wandelen gaaf hoor.

Tijdens het middageten was Anne ook alweer thuis gezellig vind ik dat, verder heb ik smiddags lekker uitgerust en geknuffeld.

Savonds moesten de meiden naar school voor beroepenmarkt, samen met de baas en het vrouwtje waren ze even weg en ben ik bij Maikel gebleven maar ja die had nergens tijd voor behalve telefoon en laptop maar ja zo media ben ik niet.

Savonds bij de koffie was er caké, ook stukjes voor Tygo, Anne is jarig vandaag dus die heb ik maar extra geknuffeld en ge-high-fived.


Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten