Zoeken in blog Tygo

maandag 1 februari 2016

Doe ik het of toch maar niet

Waf,

Vanmorgen weer vroeg dag, weekend voorbij iedereen mag weer aan het werk of naar school, na mijn ochtendwandeling snel mijn brokken op en klaar gaan zitten voor de bammetjes.
Maikel mocht ook weer starten bij zijn werkstage dus die vertrok bijtijds, de baas moest ook vroeg weg vandaag.
Toen Anne en Wendy ook op weg naar school waren en het vrouwtje al had gedweild gingen we wandelen.
Het was nog een beetje donker, eerst de beesten gevoerd toen naar de bakker, Jan Linders en via het slotje langs het kanaal weer naar huis toe.
Weer thuis ging het vrouwtje naar boven om te poetsen, ondertussen kwamen ze de dagoot schoonmaken ik dacht hé wat moet dat hier even een keer blaffen.

Tegen de middag kwam er weer iemand in verband met de badkamer, Arie, hij had een lange ladder bij ik stond te twijfelen zal ik........
Toch maar niet gedaan, nadat Arie klaar was heeft hij zijn brood opgegeten en een bakje koffie gedronken.
Reuze interressant hoor ik zat bijna bij hem op schoot, tja dat wil ik eigenlijk bij iedereen doen.
Plotseling kwam het vrouwtje naar mij toe met een koekje, een "Spotta Ton" koekje, de folders waren  gebracht.
Het vrouwtje begon alvast met rondbrengen en toen Anne en Wendy thuis kwamen deden ze het met drieën, miep miep.

Savonds was ik weer niet te houden tja maandag hè puppycursus tijd, het waaide wel hard maar dat mocht de pret niet drukken.
Ook was er een " nieuw " hondje, Trubbel, die zit eigenlijk op de cursus van zaterdag.
Het vrouwtje van dit hondje vond deze "juf" wel erg streng. . .
Bij thuiskomst nog snel even mijn speeltjes begroet en toen lekker slapen.

Tygo.


     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten