Zoeken in blog Tygo

dinsdag 26 januari 2016

Dorstig

Waf,

Na mijn ochtendwandeling en brokken natuurlijk weer bammetjes gesnoept, toen er niets meer te snoepen was ben ik weer aan de slag gegaan met mijn nieuwe speeltjes.
Nou daar kon ik wel wat mee, slopen namelijk hihi, ik heb de vulling er maar alvast uitgehaald evenals de loshangende stukjes.
Toen ik moe was ben ik in mijn mand gaan liggen met mijn speeltjes heel dichtbij gaap.

Ineens vertrokken het baasje, Maikel, Anne en Wendy tegelijkertijd......wat bleek ze moesten naar de tandarts, na een half uurtje kwam Wendy alleen thuis de rest was al naar school/werk.
Niemand had gaatjes goed hè, van Maikel zijn gebit zijn foto's gemaakt en hem werd verteld beter te poetsen.
Toen Wendy ook weg was en vrouwtje klaar met poetsen gingen we wandelen, eerst naar de beestjes want we hadden veel beestjesvoer, toen via Berkendijkje naar kanaal, bij Laarbrug overgestoken tot aan Lieshout.
Daar weer richting de molen, onderweg dacht ik hè we gaan weer Boomstamklimmen maar dat hoefde niet.
Via het buitengebied naar Laarschevelden over bruggetjes achter voetbalveld weer naar huis, onderweg wel paar keer moeten drinken, nu was het water niet hard hihi.
                                              
                               

Smiddags had ik mijn rust wel nodig, tenminste totdat er weer iemand thuiskwam dan moest ik toch weer spelen of knuffelen.

Savonds nog lekker gespeeld, wat geoefend met de baas, natuurlijk luieren want dat is ook een beetje een hobby van mij geworden.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten