Zoeken in blog Tygo

zondag 24 januari 2016

Bijtanken

Waffie,

Gaaap pfff was toch nog vroeg vanmorgen zeg, de baas en het vrouwtje waren er bijtijds bij zeg tjonge jonge tis weekend.
Na mijn ochtendwandeling toch trek gekregen en mijn brokken opgegeten, het vrouwtje was al druk aan het poetsen terwijl het baasje van alles voor het ontbijt aan het klaarmaken en zetten was.
half uurtje later kwamen eerst Anne en Kimberley naar beneden en al snel daarna Wendy en Maikel, met zijn allen werd er ontbeten.
er waren broodjes, crackers, kruidkoek en.....................eitjes, ja ook voor Tygo.
Daar kon ik wel voor wakker blijven, maar goed ook want wat bleek, Kimberley had zoveel broodjes gegeten dat ze het eitje niet meer hoefde nou ikke wel jammie.
Toen Kimberley weer weg was, vrouwtje klaar met poetsen en iedereen weer aangekleed was ging het gezin weg.
Ze gingen even kijken hoe het met Roland was gelukkig mocht ik uitrusten in mijn mand gaaaaap, voor mijn gevoel waren ze al weer (te)snel terug.

Smiddags kwam het vriendje van Wendy, Kevin, op bezoek toffe knul is dat wel een lange zeg pff zijn wij niet gewend whaha.
De baas ging oliebollen, ja je leest het goed, bakken eerst gewone bollen en daarna mediterrane oliebolletjes, nou die gingen er wel in.


Later die middag werd de Spotta bezorgt, jammie koekie van "Spotta Ton" smikkelen, dat hij nu andere koekjes heeft vind ik niet erg krijg er nu twee hihi.
Terwijl de folders werden rondgebracht ben ik bij Wendy gebleven en daarna mocht ik mee wandelen met Wendy en Kevin.
Nou we zijn wel lang weggebleven ook al was het maar een normaal rondje, ze hadden het best druk samen op de ratel maar ik heb me wel vermaakt met een takje.
Toen was het tijd voor de zondag borrel, altijd een gezellig familieding inclusief bezoek, er komt van alles op tafel ook dingetjes die ik lekker vind daar zit ik dan klaar voor.


Savonds werd er nog gegeten en televisie gekeken ik heb lekker liggen slapen, al bij al heb ik best kunnen bijtanken vandaag.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten