Zoeken in blog Tygo

zaterdag 16 januari 2016

Dis is tievie mèn....

Waf,

Vanmorgen na de vroege ochtendwandeling in de regen netjes mijn brokjes gegeten en bammen gesnoept.
De baas  en vrouwtje waren al vroeg bezig met het snijden van s(n)oepgroenten totdat de baas moest gaan werken.
Daarna kwam Anne beneden om te ontbijten hierna ging ze samen met het vrouwtje met de auto weg, ze gingen merten, deze keer zonder Tygo.
Wendy kwam daarna naar beneden om te eten en vanalles niet te doen en ging daarna voor maatschappelijke stage naar dierenpark Regtereind.
Even later kwam Maikel naar beneden, na zijn ontbijt mocht ik met hem mee wandelen, eerst langs ratel, terug naar huis voor andere jas, langs de Goorloop toen langs het kanaal tot aan de Beekse brug.
Via Leliestraat tot aan autobedrijf Janssen, door de Laarsche Velden, via het park weer naar huis, pfff samen flink gewandeld.

Smiddags kwam eerst het vrouwtje thuis ikke helemaal blij, even daarna de baas ik weer blij zo blij dat ik mee op de fiets sprong whaha.
Verder deze middag lekker gelegen en goed in de gaten gehouden wat er allemaal gekookt werd.

Na het avondeten en mijn wandeling ging Anne werken, even later ging Maikel naar zijn vriendengroep om te gaan stappen.
Ik ben thuis gebleven en heb mee gesnoept, geluierd en televisie gekeken leuk kastjes is dat af en toe hihi.

Tygo.




                                              

Geen opmerkingen:

Een reactie posten