Zoeken in blog Tygo

donderdag 14 januari 2016

Profiteren....

Waf,

Vanmorgen na de ochtendwandeling, de brokjes en de dagelijkse stukjes boterham dacht ik hé het is toch eitjesdag..........waar is mijn uuh onze eitjes.
Maar toen snapte ik het, ze aten allemaal tegelijk een eitje gezellig ieder een eigen eitje en ik ook nog overal een stukje van hihi.
Wat ook bij eitjesdag hoort zijn de krantjes, maar eerst werden er al heel vroeg boodschappen gedaan, het vrouwtje kwam weer thuis met heel veel aardappelen wel vijf zakken.
Terwijl het vrouwtje de aardappelen aan het opruimen was had ik er ook één te pakken, lekker kauwen onder het afdak.
Daarna ging ze de krantjes bezorgen dus ik in mijn mand gelegen, toen ze terugkwam moest ze meteen douchen zo nat geregend was ze och arm.

Na het middageten was het toch even droog, daar gaan we van profiteren zei het vrouwtje, ze dweilde ons buiten en we zijn gaan wandelen.
Via de beestjes, langs het kanaal en zo weer naar huis even wachten bij de voordeur om een brief te pakken, die waren we vergeten, welke we zijn gaan posten.

Savonds nog lekker met Maikel en Anne gestoeid en gespeeld en daarna lekker gaan slapen......

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten