Zoeken in blog Tygo

woensdag 30 september 2015

Geprikkeld vriendje...

Hoooooooi,

Vandaag alweer boodschappendag tja woensdag hè omdat Anne en Wendy studiedag hebben zijn ze vrij van school, ze gaan met vrouwtje mee boodschappen doen waardoor ik ff alleen ben met Maikel.
Al snel zijn de boodschappers alweer terug, toen moesten de boodschappen opgeruimd worden en was ik aan de beurt, via de beestjes langs te kanaal.
Ook kwamen we over de "mert" daar zag ik mijn kermis vriendje Pim je weet wel op zijn wandelwagen heb ik mijn kop te rusten gelegd met de kermisloterij daar moest natuurlijk geknuffeld worden.
Ik had er dorst van dus water drinken bij waterpaal hoor ik ineens mijn naam roepen hééé dat was Net, ikke blij Antonet blij totdat ze zag dat ik mijn natte sik had afgedroogd aan haar broekspijp whaha ze kon er wel mee lachen maar moest ook nog een boodschap gaan doen.

Smiddags gingen we met zijn vieren, vrouwtje, Anne, Wendy en ik met de auto weg we gingen weer keertje naar Leo en Annie dat vind ik ook wel tof om te doen.
Ik liep alleen naar binnen en werd meteen begroet zo blij waren ze mij te zien denk ik, Leo ging stof van de vloer afdoen met swiffer dat is een gave tod aan een stok die wil ik hebben....

Savonds nog naar de Goorloop geweest, lekker koprollend door het gras langs het kanaal drinken bij de waterpaal en zo naar huis toe.
Thuis gekomen was ik toch wel moe en ben op mijn matje gaan slapen.


Baasje en vrouwtje zeggen altijd dat ik een "brasserd" of knoeipot ben met mijn brokjes, de vloer ligt telkens bezaaid met brokjes.
Maar dat is niet zomaar want als het donker en rustig is komt mijn "vriend" Biddy de op de stoep liggende brokjes opeten hihi lief van mij hè!!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten