Zoeken in blog Tygo

maandag 14 september 2015

Bijkomen

Hoipipeloi,

Vandaag was zo'n dag om lekker bij te komen van het afgelopen weekend, baasje werken, Maikel al vroeg weg, Wendy en Anne naar school en het vrouwtje aan de poets.

Ff bijkomen had/heb ik ook nodig maar ja heel de dag verslapen is ook niet leuk, het vrouwtje was deze ochtend beneden aan het stoffen, stofzuigen en ze moest nog dweilen ook ik maar alvast mijn dekentje uit de mand gehaald en die wilde ik naar buiten brengen, lief hè.

Terwijl het vrouwtje de wc aan het uitdoen was zat ik mooi erbij te kijken totdat ik dorst kreeg, maar ik was te lui om even naar mijn drinkbak te lopen.
Dat hoefde ook niet want er stond water bij het vrouwtje, in een emmer dus ideaal voor mij, je raad het al dat was niet de bedoeling anders zou ik schuim plassen ?!?!.

Smiddags moest ik even alleen blijven want het vrouwtje ging naar de tuin, boontjes en sla halen, en onkruid plukken.
Toen ze terug was had ze inderdaad boontjes en sla bij, boontjes in de pan en de sla ging in een emmer water naar buiten.
Volgens mij vond de sla dat niet leuk, sla kan niet zwemmen dus ik de sla maar geholpen door het uit de emmer te halen en in de tuin en op de stoep neergelegd zodat het kon drogen.

Na het avondeten en wandeling ging ik lekker even luieren op mijn matje, wel de zon opgezocht lekker warm.

Tot de volgende keer, Tygo.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten