Zoeken in blog Tygo

zaterdag 12 september 2015

Snoepie

Hoi,

Vanmorgen mocht ik weer alleen met het baasje ontbijten, ik weet nu dat ik smorgens ook een stukje brood krijg van baasje, met vlees, en vrouwtje, met vlees of kaas, jammie.
Ik ga dan "mooi" zitten totdat ik een stukje krijg en dan hoepsa vlug bij de andere gaan zitten tot ik wat krijg en dan snel weer terug.

Deze ochtend gingen het vrouwtje en Anne, Wendy was logeren en Maikel lag op bed, de baas was werken, kokkerellen.
Ze gingen kaas-uienbrood, cake en soep maken, heel interressant allemaal vooral die cake is leuk kon ik lekker beslag snoepen jammie.

Smiddags mocht ik na de koffie met vrouwtje en baasje met de auto mee, we gingen naar Deurne een "Beste-start" puppypakket ophalen, leuk weer een speel/kauw touw.
Ook weer geoefend met tandenpoetsen, ik moest ervan gapen wat wel weer makkelijk was voor de baas, kon bij heel mijn gebit hihi.

Savonds toen Anne was werken kwam Sanne, zij ging samen met Wendy naar de kermis, ook Willie en "tuNet" kwamen.
Samen met het baasje, vrouwtje, Maikel, Willie en Antonet ben ik toen naar de kermis geweest, was wel even wennen weer al die lichtjes en muziek maar wel leuk al die mij knuffelende vreemde mensen.
Toen we daarvan terugkwamen moest ik toch weer even bijkomen totdat Anne weer thuis was samen met haar heb ik cake gehad van vrouwtje en baasje smikkelen zeg.

Nu ga ik weer opladen zodat ik morgen weer kan kwallen op zijn tijd.......doei!

Tygo.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten