Zoeken in blog Tygo

donderdag 1 oktober 2015

En de winnaar is.....

  Kefffff,

Vandaag krantjes dag, eerst weer mee gesnoept met ontbijt, Maikel gedag geknuffeld, met Wendy blokje om, Anne en Wendy uit gezwaaid en toen kwamen de krantjes.
Nadat het vrouwtje de krantjes had rondgebracht vertelde ze mij dat ik gewonnen had wie ikke? 
Ik stond met een foto welke het baasje had ingezonden in de Mooi Laarbeek krant en had nog een prijs gewonnen ook tada Tygo is een winnaar hihi.
Toen het vrouwtje de krant had gelezen zijn we via het kanaal langs de beestjes en weer naar huis gewandeld en was het al weer lunchtijd.

Smiddags naast de "gewone" uitlaat wandelingen ook nog naar de Goorloop geweest, lekker joh zo met dit weer.

Na het eten ging Maikel kijken waar hij precies naar toe moest voor zijn stage in Erp, Anne ging skeeleren en ik ging met de baas en vrouwtje wandelen, langs de Goorloop via het kanaal het Piet van Thielplein, drinken bij waterpaal, weer naar huis.
Nabij de Goorloop zijn ze met graafwerkzaamheden bezig en is het dus wat modderig, nou daar kwam ik achter.
Mijn anders witte pootjes waren zwart van de modder dus die zijn bij de waterpaal ook nog even gewassen nu zijn ze weer crème/grijs whaha.

Daarna als een varkentje liggen snurken op mijn matjes knorrrrrrr.

Tygo.




                                                    

                                               


Geen opmerkingen:

Een reactie posten