Zoeken in blog Tygo

vrijdag 25 september 2015

Alle Tygo's zw......

Héhéy,

Zo wat een dag zeg, vanmorgen al voor het ontbijt werd de woonkamer verbouwd, bank opzij rolgordijn eraf tjongen jonge.
Wat bleek er stopte een witte bus en Willie stapte eruit, hij kwam de ruit vervangen, dat was interressant zeg, vooral die handschoenen zijn grappig hihi.
Toen hij klaar was kreeg hij koffie en vertrok naar het volgende karwei, toen Anne en Wendy naar school waren en vrouwtje klaar met ramen wassen gingen we even sla halen uit de tuin.

Later die ochtend kwam Antonet de appels brengen, ook leuk, hierna nog een wandeling en lunchen.

Smiddags heel effe alleen geweest want baasje en vrouwtje moesten weg, maar Wendy was vrij snel daarna thuis.

Savonds na het eten gingen we de beestjes voeren en dan langs het zwembad en het kanaal terug naar huis.
Bij het zwembad mocht ik los en dan ga ik ook los van hier naar daar, nieuwsgierig als ik ben overal naar kijken.
Plotseling........PLONS, oeps Tygo in de sloot oeiiiiii helemaal nat zeg en fris ruiken echt niet, vrouwtje en baasje kwamen niet meer bij van plezier whaha wat een lol.
Nou ik vond het minder grappig, dus schudden en proberen te rollen over het gras maar echt droger werd ik er niet van.
Toen we thuis kwamen was ik bijna droog, gelukkig maar baasje was zo blij dat hij mij optilde en wilde gaan knuffelen.
Dat dacht ik tenminste maar hij tilde mij naar boven......een kamertje in.......werd ik weer nat gemaakt door het vrouwtje.
Met een soort bloem waar water uit kwam, wel lekker warm, daarna smeerde het vrouwtje mij in met iets glibberigs.
Werd ik wit pfff ben geen Dalmatiër hihi maar met de waterbloem spoelde ze het er weer af, werd ik afgedroogd en naar beneden gedragen.
Whoooo wat zal jij morgen lekker ruiken zeggen ze de hele tijd, nou ben benieuwd nu ga ik lekker slapen.

Mazzel.....,
Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten