Zoeken in blog Tygo

zondag 20 september 2015

Eerste keer lang alleen

Woef,

De zondag begon goed, na de ochtendwandeling, ging de familie Dekkers ontbijten inclusief gekookt eitje.
Ja hoor ook een eitje voor Tygo, dat is smullen....jammieeeeee!

Toen ze allemaal aangekleed waren mocht ik mee wandelen, we gingen naar de beestjes toe, vind ik nog steeds leuk zeker met zijn allen zoals nu.

Toen we terugkwamen moest ik mijn mandje in want het gezin ging naar Eindhoven, kleren kopen en dat is inderdaad niets voor mij, laat mij dan maar bijtanken.

Bij thuiskomst zagen het vrouwtje en baasje dat ik mij niet had verveveeld, of juist wel?
Ik had het tafelkleed maar van tafel gehaald, het stoelkussentje los gemaakt maar niets gesloopt hoor.

Toen mocht ik met Maikel mee plassen en poepen, daarna lekker met zijn allen buiten gezeten ook ik weer genoten van het zonnetje en de kachel lekker warm...,

Doei,
Tygo.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten