Zoeken in blog Tygo

woensdag 16 september 2015

Regen is nat!!

Woensdag,

Is boodschappendoendag, oftewel ik ben weer even samen met Anne, Wendy en Maikel, als die naar school gaan moet ik even alleen blijven.
Maar al snel komt dan het vrouwtje thuis van het boodschappen doen, ik lag nog lekker in mijn mandje te wachten.

Nadat het vrouwtje de boodschappen had opgeruimd zijn we een blokje gaan wandelen, toen ging het vrouwtje poetsen en dus ook dweilen.
Nou dat is nog steeds interressant hoor, dat water ruikt zó lekker ik wil telkens proeven, ook de dweil kan ik niet met rust laten.

Smiddags na de lunch zijn we naar de kledingbak gelopen en daarvan terug gekomen ben ik bij gaan tanken, dat was wel nodig.
Het regende toen het tijd was voor mijn middagplasje, nou dat is niet mijn ding bàh nat werd ik ervan en vrouwtje ook.
Zo erg dat ze meteen moest gaan douchen en omkleden, intussen waren Anne en Wendy ook terug van buitenschoolse activiteiten dag, pfff ook al kletsnat!

Ook al was ik binnen mijn energie moest ik kwijt, ik was behoorlijk "druk" zeiden ze tegen elkaar, voor het eten nog samen met het vrouwtje een wandeling gemaakt, gelukkig was het droog.

Savonds heb ik wat geslapen en geklierd, kortom een "drukke" Tygo dag.

Poot,

Tygo.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten