Zoeken in blog Tygo

maandag 21 september 2015

Genieten...

Heey,

Hier Tygo weer, vanmorgen ging het vrouwtje vegen, dweilen en de tuin harken, allemaal geinige dingen waarbij ik wel wil maar niet mag helpen.
Daarna ging ze boven poetsen terwijl ik lekker op mijn matje lag te rusten, ton kwam "Spotta Ton" met een lading folders en een koekje voor mij.
Dit keer mocht ik het koekje zelf mee halen lekker snoepen en geaaid worden.

Toen was het tijd om de folders rond te brengen, ik had ondertussen ontdekt dat het zonnetje best warm was en ben buiten gaan liggen.
Daar heb ik gelegen totdat het vrouwtje klaar was, ik ben niet de tuin in geweest knap hè.

We zijn nadat het vrouwtje gegeten had naar de Goorloop gewandeld, ff uitkuren, waarna het vrouwtje weer verder ging met boven poetsen, was afhalen en strijken, eten koken en tussendoor Tygo nog uitlaten.

Na het avondeten ben ik met baasje, vrouwtje en Anne naar de tuin geweest, meloenen gehaald en ikke van de zon genoten.
Toen nog even naar de Goorloop met balletje gespeeld want ik moet wel mijn energie kwijt anders ren ik thuis hard van buiten naar binnen en weer naar buiten hihi.

Greetzzzz,
Tygo.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten