Zoeken in blog Tygo

vrijdag 11 september 2015

Kermis....

Here we go,

Vandaag toen iedereen was werken en naar school kwamen Willie en Antonet, 
ze kwamen appels brengen.

Ook zijn het baasje en vrouwtje begonnen met "tandenpoetsen" wat inhoud dat ze met een plastic stok met haren in mijn bek gaan en over mijn tandjes wrijven
Nou spannend zeg......pffff.

Smiddags ben ik bij Anne en Wendy gebleven, voordat die thuis waren ben ik even alleen buiten geweest.
Met uitzondering van een stuk vlinderstruik heeft niemand last van mij gehad.

Na het avondeten zijn we gaan wandelen, eerst naar de beestjes, daar kwamen we een pup tegen met  een "cherry eye", een ontstoken klier in zijn oog welke nog operatief moet worden weggehaald.
Maar wel lekker samen gestoeid, misschien komen we elkaar nog tegen op de cursus dat zou tof zijn.

Verder gewandeld, wat gedronken op Piet van Thielplein, toen over de kermis nou dat was heel anders dan gisteren.
Nu waren er veel meer mensen, muziek en andere geluiden ook aandacht voor mij was er genoeg lekker knuffelen hug hug.
Na even wennen vond ik het wel best en toen de familie oliebollen aan het eten waren ben ik maar gewoon gaan liggen.

Bij thuiskomst was ik bekaf, al die nieuwe indrukken moest ik verwerken, oja mijn schofthoogte is nu ca. 43 cm.

Tygo.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten