Zoeken in blog Tygo

woensdag 2 september 2015

Stap stenen

Goeiedagggg,

Vandaag is het woensdag, woensdag is blijkbaar boodschappendag voor het vrouwtje.

Nadat Wendy naar school is gegaan en het baasje naar zijn werk ging het vrouwtje al om 7.45 uur boodschappen doen.
Gelukkig waren Maikel en Anne nog thuis maar ook Maikel ging naar school en daarna Anne ook nog, ojee moest ik alleen blijven.
Maar dat is goed gegaan, toen het vrouwtje terugkwam ging ze de boodschappen opruimen.

Toen was het Tygo tijd, ik mocht mee gaan wandelen naar "De Goorloop" lekker uitrennen en gek doen daar.
Echt geweldig vind ik dat, we gingen nog niet te ver want dat mag ik nog niet.

Bij thuiskomst kon ik weer even bijtanken, dat was ook wel nodig want 's-middags mocht ik weer mee, nu naar het park.
Daar was water met zogenaamde stapstenen, ik ben niet bang voor water maar wel voorzichtig.

Toen we terugkwamen moest het vrouwtje nog even weg, naar de winkel, ik was maar even alleen want toen kwamen Anne en Wendy alweer thuis, party-time (voor mij dan).

Na het avondeten en de afwas ben ik met de baas, het vrouwtje en Anne nog even naar de Goorloop geweest.
Even energie kwijt raken, zo dat was me weer een dag, fijn dat ik zo'n lekkere mand en matjes heb om op te liggen.

Doeiiii,
Tygo.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten