Zoeken in blog Tygo

zaterdag 5 september 2015

Vriendje....

Kick...

Vandaag was de baas weer alleen met mij in de vroege ochtend want hij moest gaan werken, pff wel vroeg hoor ik had helemaal geen zin, wel had ik me weer goed gedragen vannacht en ook toen de baas ging werken en ik dus weer in mijn heerlijke mand mocht liggen.

Wendy was het die mij daarna wakker maakte en met mij ging wandelen, de rest van de ochtend ben ik leuk bezig geweest met het klieren van alles en iedereen.

Toen het baasje thuis kwam en wat gegeten en gedronken had gingen we met de auto weg, samen met mijn baasjes en vrouwtjes gingen we eerst boodschappen doen tenminste baasje, vrouwtje en Wendy.
Anne heeft mij daar nog een keertje laten plassen, wel buiten hoor, Maikel paste op de auto.
Daarna gingen we weer verder richting Saskia, Roland, Ramon en Jorg.

Daar aangekomen bleek er nog iemand te zijn, een hondje genaamd Doedel, leuk joh.
We hebben samen gespeeld, Doedel heeft ook een bench waarin vanalles ligt.
Dat besloot ik er maar eens uit te halen, Doedel dacht daar anders over hij bracht alles weer terug in de bench.

Bij thuiskomst ben ik lekker op mijn nieuwe mat gaan liggen slapen, snurrrrrrkkkkkk.

Tygo.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten