Zoeken in blog Tygo

vrijdag 18 september 2015

Zin in iets lekkers....

Hoihoi,

Vanmorgen ben ik heel vroeg samen met het baasje en vrouwtje gaan wandelen, nadat het vrouwtje gestofzuigd en gedweild had.
We liepen naar de Goorloop en jazeker het vrouwtje had het balletje met plastic arm weer bij.
Toen we daar aankwamen heb ik eerst met een andere hond gespeeld, ook die vond het speel balletje van mij interressant terwijl zijn/haar vrouwtje ook een balletje met werpding bij had.

Tegen de middag gingen het baasje en vrouwtje weg, ze gingen boodschappen doen en 
"shoppen"(????) dus moest ik alleen blijven, kon ik lekker bij slapen hihi.

Smiddags kwam Wendy thuis, die heeft mij uitgelaten waarna ik lekker van het zonnetje heb genoten, eindelijk weer.
Daarna kwam Anne thuis en toen Maikel, ik heb me netjes gedragen, op één ontsnapping na toen Anne met mij bij de voortuin op baasje en vrouwtje ging wachten.

Na het eten gingen ze, baasje, vrouwtje, Maikel en Anne weer winkelen, Wendy had een verjaardag dus die ging iets later weg en ik weer in mijn mandje.
Vind ik niet erg hoor, telkens een snoepje jammieeee!

Savonds wat gestoeid, gesnurkt en gewandeld, gevraagd om iets lekkers een snack en karnemelk maar ik mocht niets van de baas.
Ik at ook mijn brokjes niet op zei hij steeds pffff, ik groei toch mijn schofthoogte is nu 46 cm dus....

Tot de volgende keer.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten