Zoeken in blog Tygo

dinsdag 29 september 2015

Sneeuwwitje??

Hoipiepeloi,

Vandaag een dinsdag zoals vaker, wakker worden mee wandelen boterhammen snoepen Maikel knuffelen als die naar school gaat, met Wendy mee geweest om plasje te doen, uitzwaaien van Anne en Wendy.
Toen de was was opgehangen ging ik met het vrouwtje naar de tuin om andijvie te halen helaas was er niemand anders dus geen aai of knuffel gescoord daar.
Daarna zijn we via de beestjes langs het kanaal gewandeld, daar had ik een lege notendop gevonden, dat is geinig om mee te spelen dat ding gaat namelijk alle kanten op als die tussen mijn tanden of pootjes wegschiet.

Smiddags was het vrouwtje boven bezig met het opruimen van de was welke al droog en gestreken was, toen ze beneden kwam dacht ze eerst hé waar heeft Tygo die rode bal vandaan?
Toen ze dichterbij kwam zag ze dat ik een appel had (gefopt hihi), deze heb ik uit de appelmand  gehaald in de kelder de kelderdeur was namelijk niet dicht en appel vind ik echt wel lekker hoor.
Het vrouwtje heeft mij toen een stuk van de appel gegeven, ik was anders ook al goed op weg om er een stuk af te krijgen maar dit was toch makkelijker.
Ook zijn we nog naar de Goorloop geweest lekker ravotten door het lange gras yeah.

Na het avondeten nog rondje gehad met baas en vrouwtje waarna ze zonder mij gingen wandelen, niet erg hoor heb ik lekker met Maikel gespeeld/gestoeid en met Anne gespeeld en geknuffeld.
Toen was ik moe en lekker gaan luieren tot ik karnemelk kreeg dat is ook steeds smullen.

Pootje,
Tygo.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten