Zoeken in blog Tygo

dinsdag 1 september 2015

Daar ben ik weer

Vannacht weer rustig geslapen, ook niets in mijn mandje gedaan applausje voor mezelf,
vanmorgen weer heel even mee naar de tuin geweest met vrouwtje en baasje.
We zijn sla wezen halen en andijvie!

Thuis heeft het vrouwtje de sla in een emmer in het water gezet dat is grappig zo'n extra drinkbak hihi.

Als het vrouwtje de stoep aan het vegen is probeer ik te "helpen" alleen vind het vrouwtje dat niet tof als ik aan de bezem hang.
Ook in de grote zandbak mag ik niet spelen, er wordt dan gezegd "TYGO, UIT DE TUIN" !!
Als ik dan niet luister wordt ik door het vrouwtje of baasje aan mijn nekvel uit de tuin gezet, dat is voor mij dan weer minder tof.

Ook ben ik vandaag met het vrouwtje naar de apotheek gewandeld, nu het niet zo warm is gaat dat stukken beter.

S-avonds gingen de baas en vrouwtje samen wandelen, jippie kon ik de meisjes "bezig" houden whaha.

Nou tot de volgende keer maar weer,
Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten