Zoeken in blog Tygo

dinsdag 15 september 2015

Nog één keer kermissen

Hoppa,

Vanmorgen toen iedereen weg was en vrouwtje klaar was met dweilen en het ophangen van de was hingen we wandelen.
Onderweg naar de Goorloop zag ik dat het vrouwtje iets vreemds bij zich had, een rode kromme stok,
het bleek een speeltje voor mij te zijn je kon er een balletje mee weggooien kicken hè.

Smiddags zijn we naar de beestjes gewandeld en nog even wezen drinken op het plein, toen we thuis waren en het vrouwtje de was droog binnen gehaald had heb ik lekker bij Anne enWendy gelegen.

Savonds zijn we met zijn alle voor de laatste keer naar de kermis geweest, daar weer veel aandacht en knuffels gekregen.
Wel vermoeiend hoor, tijdens de loterij, waar we een prijsje hadden gewonnen, maakte ik een nieuw vriendje Pim.
Pim zat nog in de wandelwagen en ik mocht aan zijn knuffels snuffelen, mijn kopje werd wel zwaar gelukkig kon ik die onder de wandelwagen neerleggen.

Toen we thuis waren lekker gaan snurken.........

Doeiiiii,
Tygo









Geen opmerkingen:

Een reactie posten