Zoeken in blog Tygo

zaterdag 26 september 2015

Wandelen

Haaidiehaai,

Zaterdag, baasje alleen aan vroeg ontbijt, samen met mij boterham kipfilet eten, daarna ging hij werken dus ik weer lekker in mijn mandje.
Toen kwam Wendy naar beneden en heeft mij uitgelaten, vrouwtje, Anne en Maikel waren ook snel beneden.
Vrouwtje ging met Maikel en Wendy "lenzencontrole" laten doen mocht ik leuk bij Anne blijven, toen vrouwtje terugkwam heeft ze samen met Anne brood gebakken, dat ruikt lekker, toen deze in de oven stond zijn we even naar de Goorloop gewandeld.
Daarna brood gegeten en toen gingen we wandelend het baasje tegemoet, in het zonnetje bij kanaal zitten wachten.

Nadat baasje brood en koffie had gehad mocht ik samen met Maikel en Anne achterin de auto, we gingen samen met vrouwtje en baasje naar de aarlese visvijver.
Dat was leuk, lekker gewandeld en met balletje gespeeld en nee NIET in het water gevallen hihi.

Savonds na het eten moest Anne werken, Maikel zou haar wegbrengen op de scooter dat vond Anne best spannend maar dat was goed gegaan ze vond het leuk.
Ik ging weer met baas en vrouwtje met de auto weg, naar de hei lekker wandelen, paddestoelen kijken en spelen.

Ook al had ik tussendoor al geslapen ik was en ben nog best moe van deze drukke dag, en eten lukte me vandaag ook heel goed.

Truste......ZZzzzzz.
Tygo.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten