Zoeken in blog Tygo

donderdag 24 september 2015

Op ieder potje hoort een dopje!

Hallo,

Hier Tygo alweer, vandaag niet zo'n bijzondere dag eerst opstaan, wandelen mee boterham eten ( met kipfilet en boterhamworst deze keer smullen) en natuurlijk een eitje jammie.

Nadat de kids naar school waren en de was buiten hing moest ik alleen blijven want de krantjes werden rondgebracht.

Toen dat gedaan was ben ik weer uitgelaten en ging het vrouwtje door met haar dagelijkse bezigheden, ikke ook......snurken of klieren.

Smiddags was het vrouwtje een beetje in paniek, ik had namelijk een potje gepakt en erop gebeten nu was er geen dop meer en die zat er eerst wel op, dat had ze nagevraagd.
Vrouwtje en de rest waren opgelucht toen de dop gevonden was, wat bleek de vorige hond van de familie, Boris, is heel erg ziek geweest nadat hij een stuk plastic/rubber had opgegeten en vast was komen zitten in zijn darm oei.

Buiten spelen vind ik ook erg fijn alleen is er niet altijd iemand die met mij kan spelen, willen ze eten of zo, dan wacht ik maar geduldig ahum.

Savonds nog lekker naar de beestjes gewandeld en langs het kanaal terug lekker mijn energie, en die heb ik nogal wat, opmaken.

Groet,
Tygo.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten