Zoeken in blog Tygo

donderdag 17 september 2015

Luisteren....

Hallootje,

Vanmorgen eerst even alleen geweest, kids naar school, baasje werken en vrouwtje krantjes rondbrengen.

Daarna zijn het vrouwtje en ik naar de beestjes gewandeld leuk lekker los rondrennen in het park, ook zijn we nog langs de stapstenen geweest.
Toen het vrouwtje mij weer aan de riem wilde doen dacht ik uh uh nu even niet ..... telkens als het vrouwtje mij wilde vastmaken rende ik snel weg.
Maar het vrouwtje ging zelf ook weg dat vond ik niet leuk, zo samen nog een rondje rond het vijvertje gehad.

Omdat het regende was ik nat en werd mijn matje ook nat, dat vind ik niet fijn dus dan mijn mand maar in.

Omdat het weer weer niet mee wilde werken vandaag ben ik niet veel buiten geweest, het vrouwtje heeft de diepvries ontdooid vandaag dat is wel grappig met de föhns.

Savonds nog paar keer gewandeld en lekker geluierd.....

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten