Zoeken in blog Tygo

vrijdag 4 september 2015

De verrassing...

Haaiiiii,

Drukke dag gehad vandaag vanmorgen ben ik met het baasje en vrouwtje naar het Piet van Thielplein geweest, daar moest ik natuurlijk weer even drinken bij de paal.
Toen ik terug kwam kreeg ik iets lekkers ik had een lekkere schenk gekregen, dat zat er dus in die plastic zak gisteren, daar heb ik buiten onder het afdak lekker op liggen "knauwen" !!

'S-middags ben ik met de auto mee geweest naar Den Bosch daar hebben we weer een rondje gewandeld rond de Oosterplas.
Daarna zijn we nog even de stad in geweest, dat was wel leuk al die aandacht.
Op de achterbank van de auto heb ik lekker liggen slapen toen we naar huis reden.

Toen gingen mijn baasjes en vrouwtjes eten en ik had ook wat lekkers in mijn bak......een frikandel hmmmm heerlijk!

Toen de afwas gedaan was werd ik uitgelaten door de baas mooi op tijd toen we terug waren regende het hard.
We gingen weer met de auto weg, deze keer gingen we naar de dierenarts, nu hadden we Wil Jansen als dierenarts dat is een toffe kerel.
Hij vond mij een heel mooi hondje hij heeft me onderzocht en mij mijn enting gegeven, ik mocht nog wel wat aankomen ik woog nu 9,80 kilo.
Nu mogen ze mij schapenvet geven en ik heb visolie gekregen voor de huidschilfers op mijn rug, mijn schofthoogte is nu ongeveer 40 centimeter, verder ben ik door Wil goedgekeurd.
Ze hebben het er ook nog over gehad dat ik zo lelijk doe in mijn bench, de dierenarts vond het wel heel goed dat ze gestopt zijn met mij in de bench te stoppen en ik ook.
Mijn voortandjes onder zijn wat afgesleten doordat ik in de tralies van de bench beet, dat zou zonde zijn als ik dat straks met mijn " grote honden tanden" doe.

We zijn ook nog even naar De Biezen geweest, we gingen schapenvet halen voor mij maar we konden het niet vinden en ook niemand om het aan te vragen dus duurde het iets te lang oeps een plasje.
Op weg naar de kassa "poeps" een poepie (schaam) baasje heeft het netjes opgeruimd, De vloer lijkt daar ook zo op buiten.
Ik kreeg ook nog een koekje bij de kassa, ik ben thuis gekomen nog wat gegeten en toen heerlijk liggen knorren in mijn mandje ZZZzzzz.

Tygo.

Ps.
De dierenarts zei ook dat een hard gekookt ei heel goed is voor mij, maar dat wist ik al mmmmm lekker eitjes.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten