Zoeken in blog Tygo

dinsdag 22 september 2015

Moestuin

Hi,

Vanmorgen ben ik met het vrouwtje naar de tuin geweest, terwijl het vrouwtje bezig was met schoffelen, harken, oude planten eruit halen en onkruid plukken kon ik mooi toekijken.
Ook de stokjes daar vindt ik heerlijk om op te bijten, ik wordt lekker vaak geaaid en geknuffeld fijn is dat en het vrouwtje maar werken hihi.

Toen we klaar waren zijn we ook nog even langs de Goorloop wezen wandelen waarna ik lekker heb uitgerust op mijn matje.

Dat was maar goed ook want smiddags ben ik nog met het baasje, het vrouwtje en Anne wezen  wandelen heeeeeel ver.

Eerst naar de beestjes, toen langs het kanaal en over het Piet van Thielplein, ff vocht bijtanken bij de waterpaal en thuis weer heerlijk uitrusten.

Luisteren naar het baasje vindt ik nog lastig, ik was los en moest naar hem toe komen, nou mooi niet dus ik vond dat wel een leuk spelletje.
Baasje zag er de humor niet van in en werd erg boos, pakte mij bij mijn vel, "PIEP" ik was heel zielig.

Daarna luisterde ik wel beter en was het baasje toch wel een stuk aardiger, als ik brokjes eet ben ik een echte knoeierd, ik maak er een zooitje van want dan ligt de keuken en kamer onder de brokjes.

Groetjes,

Tygo.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten