Zoeken in blog Tygo

zaterdag 19 september 2015

Tygo Woods....


Istieweer,

Vanmorgen weer op tijd wezen wandelen, baasje moest gaan werken, vrouwtje en Anne gingen "merten", Maikel wilde bijslapen en Wendy was niet thuis.
Toen de dames gingen merten mocht ik in mijn mandje blijven, toen Maikel wakker was geworden mocht ik met hem mee wandelen.

Ongeveer gelijktijdig kwamen het vrouwtje, Anne en het baasje weer thuis, maar vrouwtje en baasje moesten nog boodschappen doen.
Ik lekker bij Anne, Wendy en Maikel gebleven wat spelen, stoeien, knuffelen en rondje wezen wandelen leuk vind ik dat.

Na het avondeten moest Anne gaan werken ze werd weggebracht door baasje en vrouwtje, Maikel ging douchen dus ik gekeken hoe Wendy alvast ging afwassen.

Toen de baas en vrouwtje terug waren en Wendy hadden geholpen mocht ik met hun mee, we gingen met de auto naar "De Hei".

Ik wist niet wat dat was maar toen we er waren dacht ik wauw......een bos, daar zijn we een rondje wezen wandelen.
Lekker met takken gesjouwd, plantje gebeten en nog veel meer, baasje had een klein balletje gevonden.
Het was een golfballetje daar kon ik leuk mee spelen, vrouwtje gooien en ik weer halen ook hebben we survival gedaan.
Sommige plekken op de looppaden waren zo nat dat we dwars door de bossen liepen, slootje springen kan ik ook al.
Ook kwamen we het oefenterrein van de politiehondenvereniging tegen, maar dat nivo is nog iets te hoog voor mij (hihi).
Paddestoelen zijn niet om te eten is mij verteld maar wel leuk om te zien....

Bij thuiskomst was ik moe en zanderig zeiden ze whaha goed voor mijn vacht.......
Savonds een snoepje en karnemelk gehad en lekker lui gedaan.

Groetjes,
Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten