Zoeken in blog Tygo

zondag 6 september 2015

Aandacht

Heey,

Ben ik weer, gisteren avond zoals iedere avond welterusten gewenst, koekje gekregen en lekker in mijn mandje gaan liggen snurken.
Het was nog donker toen ik wat hoorde, het kwam van buiten dus ik al rechtop gaan zitten bleek Maikel te zijn.
Maikel was uit geweest, hij is nog een klein rondje met mij wezen wandelen ik poepje gedaan en daarna weer verder snurken.

Zondag middag aten mijn baasjes en vrouwtjes champignonsoep ik kreeg ook wat soep over mijn brokken, jammie dat was smullen.

Toen kwam Ton, van de koekjes, weer Spotta brengen welke vlug door de familie werd rondgebracht, ik bleef braaf buiten.

Daarna gingen we wandelen, de kant die we opgingen was mij onbekend, tot ik erachter kwam dat we naar Aron, Esther, Jowie en Jurre gingen.
Esther vierde haar verjaardag, er waren veel mensen en ook veel kinderen dat was leuk ik kreeg een hoop aandacht gaaf hoor.

Nadat we weer naar huis zijn gewandeld was ik best moe, lekker op mijn matje alles verwerkt knorrrr.

Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten