Zoeken in blog Tygo

donderdag 10 september 2015

Poetsen....

Woef...

Is ikke weer, Tygo Dekkers....
Vanmorgen moest ik twee keer alleen blijven, eerst voor de boodschappen welke gedaan moesten worden en toen ze daar terug van waren werden de krantjes rondgebracht, nee geen koekje voor mij bij de doordeweekse bezorging....balen!

Toen het vrouwtje terug was had ze weer tijd voor een kleine wandeling met mij, leuk joh met dit weer.
Daarna ging ze al wat voor het avondeten voorbereiden "de saus" zei ze, kon die 
alvast wat "opstijven" ???.
Rare wezens die mensen, maar saus ruikt wel lekker smek.....

Daarna ging het vrouwtje poetsen met een stok met een bol haar daarop ging ze naar het plafond, snel naar buiten om een spin buiten te zetten, een ragebol noemen ze die.
Nou ik vind dat maar een vreemd ding blaffen doe ik ertegen en grommen,
weg dat is "mijn vrouwtje !!"   grrrr.g
Het vrouwtje was nog niet klaar ze moest nog stofzuigen en dweilen, nou ik zal haar wel helpen laat mij maar dweilen.
Dat heb ik al vaak genoeg en van heel dichtbij gezien, kan ik ook wel met die omgekeerde T-stok.....

Vrouwtje heeft toen buiten gegegeten en toen zijn we naar de beestjes gewandeld, zelfs werkmensen roepen vanuit de hun bus "nou Tygo naar het vrouwtje".
Op de terugweg, nadat ik de kippen had geklierd en complimenten over mijn vacht had gekregen, was ik wel erg dorstig.
Bij de stapstenen heb ik toen wat gedronken, wel goed opletten dat het vrouwtje op mij wacht!

Na het avondeten nog even samen met baas, vrouwtje, Wendy en Anne wezen wandelen, wat gedronken bij waterpaal op plein.

Toen was ik moe zo moe dat ik met mijn speeltje op mijn matje in slaap ben gevallen......snurk....

Tygo






Geen opmerkingen:

Een reactie posten