Zoeken in blog Tygo

zondag 13 september 2015

Miauw

Hallooooo,

Vandaag ben ik een maand hier bij mijn nieuwe thuis en het bevalt me prima, vannacht om ongeveer 2.45 uur, ik was in diepe rust kwam Maikel thuis van het stappen toen moest ik nog ff mee naar buiten om te plassen.
Daarna tot 9.30 uur geslapen en met de baas wezen wandelen, maar ik was nog steeds moe.
Dus toen het baasje en het vrouwtje alleen naar Gemert gingen en Maikel, Anne en Wendy naar de kermis was ik best blij, kon ik nog mooi verder slapen.

Om 15.30 uur kwam de jeugd weer thuis om de Spotta Rond te brengen, je weet wel die grappige bezorger met lekkere koekjes, ikke was nog niet bijgeslapen.
Daarna kwamen het baasje en vrouwtje thuis en gingen helpen met rondbrengen, ik mocht ook mee en heb samen met de baas de kar getrokken!!

Savonds tijdens het eten was ik even een poesje......want het vrouwtje en baasje aten vis.
Hmmm lekker ik heb ook mogen proeven, haring, garnalen, zalm en regenboogforel ik lust het allemaal smikkelen.

Ik ben nog steeds moe en ga dus lekker liggen, buiten op mijn mat of binnen op mijn matje/kussen ZZZzzzzz.

Tygo.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten