Zoeken in blog Tygo

maandag 28 september 2015

Monday monday..

Hallo allemaal,

Het is maandag vanmorgen weer lekker mee gesnoept bij het ontbijt, Maikel moest naar dokter dus mocht blijven liggen, rondje gewandeld met de meisjes voordat ze naar school gingen.
Toen gingen baasje en vrouwtje brood halen maar ik had mijn halsband niet om dus werd ik met het sliptouw vastgelegd.
Tenminste dat dachten ze want daar had ik mijn kop zo weer uit, daar kwamen ze achter toen ze thuis kwamen en ik ze op stond te wachten bij de haldeur hihi.
Ik had me wel netjes gedragen alleen dekentje uit mijn mand gehaald en mijn mand een nieuw plaatsje gegeven.

Toen ging vrouwtje poetsen, was ophangen, stofzuigen enz. tussendoor mocht ik nog even mee stukje wandelen.
Na de lunch ben ik met het vrouwtje naar de beestjes geweest, eten wezen brengen, langs het kanaal weer naar huis.
Nou op fietspad langs kanaal liggen leuke takjes daar vermaak ik me wel mee hoor.
In de middag nog even met Anne en het vrouwtje blokje wezen wandelen en na het avondeten nog met de baas en het vrouwtje.

Savonds lekker geknuffeld, gespeeld en bij Anne op schoot gelegen totdat ik mee mocht wandelen, op takje liggen bijten, ja ik krijg ook gewoon brokken hoor, en toen naar bed.

Greetz.
Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten