Zoeken in blog Tygo

woensdag 9 september 2015

Boodschappendag

Bonjour.....

Vandaag is het woensdag, de boodschappendag voor het vrouwtje, Anne mocht als laatste weg en had dus de eer om mij in mijn mandje achter te laten.
Nou ja daar had ik dus geen zin in ik ging naast mijn mandje zitten, maar niet lang hoor mandje liggen is toch fijner.
Toen vrouwtje terug kwam ben ik mee wezen kijken wat ze nou precies steeds ging doen in de auto, boodschappen uitladen dus.

Na het opruimen daarvan zijn het vrouwtje en ik naar de beestjes gewandeld en even over de markt, ook daar genoeg aandacht voor mij.

Tegen vijf uur zijn vrouwtje, Anne, Wendy en ik voor bij de tuin gaan zitten wachten op het baasje, lekker in het zonnetje.

Na het avondeten nog even Kirby, Jacky en Wodan begroet en naar het park geweest want baasje wilde foto's maken, ook weer bij de stapstenen gespeeld met het vrouwtje.

Savonds lekker op mijn matje gelegen, scheetjes laten hihi pufffpufff en stinken dat ze doen.......

Au revoir.....

Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten