Zoeken in blog Tygo

maandag 7 september 2015

Oeps

Hoiiii,


Vandaag is het weer maandag, iedereen gaat weer naar het werk en naar school gelukkig blijft het vrouwtje bij mij.

Vandaag niet zo heel veel meegemaakt, vanmorgen ging het vrouwtje de vogelkooi schoonmaken en voer bij vullen, ze had voer gepakt en trosgierst klaargelegd.
Dat leek mij ook wat dus ik pakte het gierst en ging ervan door, dat was blijkbaar niet de bedoeling want het vrouwtje nam het mee de vogelkooi in en ik kon er naar fluiten!

Ook de handveger vind ik interessant, ikke blaffen en keffen naar de veger maar helaas het vrouwtje had de handveger zelf nodig.

Tijdens de avondwandeling kwamen we weer een hond tegen, Sarah een dalmatiër, maar die vond mij niet zo spannend.
Haar baasje wel, en Corry, vrouwtje van Sarah, kwam toen we terug liepen nog snel even naar buiten samen met Ronnie om met mij kennis te maken hihi in haar pyjama om 18.15 uur.

Zo dat was het wel weer, tot ziens.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten