Zoeken in blog Tygo

donderdag 3 september 2015

Stofzuiger........

Vandaag begon de dag als altijd, wakker worden rondje wandelen, geplast en gepoept.
Toen gingen vrouwtje, baasje en Maikel ontbijten, met een eitje erbij maar ook één voor mij jammieeee dat vindt ik lekker smek smek!

Maikel ging werken, Anne en Wendy naar school baasje thuiswerken vrouwtje ging krantjes rondbrengen.

Toen ze daar klaar mee was ging ze poetsen en ja hoor ook met de stofzuiger, die wilde ik nu wel eens van dichtbij bekijken.
Waaaaah die zuigt hard ik schrok er gewoon van brrrr.

Nadat het baasje ging werken en het vrouwtje had gedweild, en ja ik heb het dweilen met rust gelaten, zijn we naar de beestjes gewandeld.

Bij terugkomst ging vrouwtje de was ophangen toen plotseling opa Willie op bezoek kwam, hij had "iets" bij in een plastic zakje, wat dat weet ik nog niet misschien morgen!!!

Toen Anne thuis kwam heb ik lekker bij haar op schoot liggen snurken, knorrrrrrr knorrrrrrrrr hihihi.

Met het avondeten van het gezin dacht ik ook een hapje mee te kunnen doen, maar ik kwam "bescheten uit" zeiden ze, wat betekent dat ik niks kreeg mooi balen.

Na het eten nog even wezen wandelen naar het park, kippen en geitjes wezen uitdagen leuk voor mij,
nog even los mee gewandeld ook gaaf ff uitkeuren.

Zo dat was het wel weer,

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten