Zoeken in blog Tygo

dinsdag 8 september 2015

Tuinman

Hallo,

Vandaag nadat iedereen weer weg was ging het vrouwtje mij nog laten plassen, toen zagen we Bertus een hond uit de buurt.
Na even spelen gingen ik en het vrouwtje samen met de auto weg, naar Leo en Annie, daar heb ik het ook naar mijn zin.
Met de pantoffel van Leo spelen is erg leuk maar mocht ik niet van het vrouwtje, van Leo wel hihi, ook heb ik een stukje boterhamworst gekregen jammie.

Smiddags ben ik lekker uitgelaten bij de Goorloop, met een balletje spelen is erg tof, net als plantjes slopen, mijn matje ligt wel erg ver van de tuin vandaan dus die verplaatste ik maar naar de achterdeur, kon ik lekker liggen en buiten alles in de gaten houden!

Na het avondeten nog wandelingetje gemaakt en daarna het vrouwtje geholpen, althans dat dacht ik....
Gisteren haalde het vrouwtje allemaal takjes van een struik en bracht die weg, dat deed ik dus ook ik snoei de vlinderstruik wel terug.
Nou dat was ook niet de bedoeling bleek uit de reactie van baasje en vrouwtje ahum.

Dan maar met balletje spelen en lekker rusten....

Tygo.



 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten