Zoeken in blog Tygo

woensdag 23 september 2015

Magneet??

Haaaai,

Vandaag is het weer boodschappendag geweest, dus ik even alleen gebleven en door Anne in mijn mandje gedaan.
Toen het vrouwtje terug was en de boodschappen had opgeruimd zijn we weer een grote ronde gaan wandelen.
Langs de beestjes via het kanaal weer naar huis, het water in de sloot trekt mij toch wel heel erg, lijkt wel een magneet.
Zo'n sterke magneet die mij gewoon erin wil trekken, het vrouwtje zegt dan dat ik ben uitgegleden, bijna de sloot in.....

Bij thuiskomst kreeg ik brokjes en werd de brokkenemmer weer aangevuld, ik vond de nieuwe voorraad veel beter ruiken dus begon ik daar maar van te eten.

Smiddags ging het vrouwtje de ramen wassen dus moest vensterbank leeg, nou heeft Anne twee sneeuwpopjes gemaakt welke ik interressant vind.
Jammer voor mij is de muts echt een aparte muts dus toen ik een sneeuwpop wilde meenemen had ik alleen de muts.

Het vrouwtje ontdekte dat de muts weg was en ging overal zoeken, maar ik had het mutsje mee naar buiten genomen.

Tygo.



      

                            





Geen opmerkingen:

Een reactie posten