Zoeken in blog Tygo

zondag 27 september 2015

Tollen

Heey,

Vandaag is het zondag, vannacht kwam Maikel thuis om half vijf en heeft mij nog een keer uitgelaten, vanmorgen niet mee gesnoept met het ontbijt, vergeten en uuh ze hadden iets anders vandaag beschuit met beleg en roggebrood met pindakaas niets voor mij dus.
Daarna gingen het baasje, vrouwtje en Anne even weg en mocht ik bij Maikel en Wendy blijven maar daar had ik niet zo veel aan, ze hadden het veel te druk met de telefoons.

Smiddags moesten ze allemaal weg, op feest bij Jurre dus ik alleen thuis maar ik vermaak me wel hoor.
Om half vier kwamen Anne en Wendy mij uitlaten want meteen na het feest mochten ze met Annie en Leo mee pannenkoeken gaan eten, ook Hans, Saskia, Roland, Ramon en Jorg gingen mee.
Toen Anne en Wendy weer gingen heb ik ze uitgezwaaid, poten op de vensterbank en ik kon ze mooi zien vertrekken.
Nu weten ze ook hoe het komt dat af en toe de spulletjes van de vensterbank vallen, oja er stond een foto van het baasje en mijzelf op de vensterbank, stond want de foto was niet lekker bluh.......
Maar dat heb ik pas geproefd toen hunnie lekker pannenkoek gingen eten...

Toen ze weer terug waren van het eten heeft Maikel mij uitgelaten en daarna mocht ik buiten blijven want de Spotta moest rondgebracht worden, jammie koekie van Ton.
In die tijd was ik maar met de steentjes uit de tuin gaan spelen en aan het kijken tot hoe diep de grond droog was hihi....

Savonds had ik of energie over en toevallig had Anne een tol van Minions, nou dat vond ik ook interressant als ik weer even op mijn kussen lag en ik hoorde de tol dan sprong ik overeind om mee te spelen.

Tot de volgende keer....
Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten