Zoeken in blog Tygo

zondag 1 mei 2016

Party time

Waf,

Vanmorgen met de baas de ochtendwandeling gehad, bij terugkomst werd door Anne Wendy uit bed gehaald.
Wendy werd gefeliciteerd en er werd voor haar gezongen, ze is vijftien geworden, door de baas en Anne werd vlug het gebak opgehaald.
Bij de koffie kon dus lekker een stukje gebak gegeten worden, niet door mij ahum ik kreeg wel een beetje slagroom.

Na de lunch kwam er bezoek, Willie en Antonet, Hans, Leo en Annie, Sanne, Aron en Esther, Jowie, Kevin, tjonge wat leuk echt party time, ook voor mij.
Wendy werd gefeliciteerd en gezoend ook kreeg ze cadeaus, voor mij was dus ook feest sjonge wat een leuke mensen allemaal.
Ook wanneer ze de jas aan deden omdat ze weer vertrokken was ik er bij, springend probeerde ik dan een das of sjaal te pakken te krijgen.
Tja ik dacht als ik die nou mee neem kunnen ze niet gaan en blijven ze dus langer hier, gezellig toch maar helaas ze waren mij te snel af.

Savonds kwamen ook Saskia, Roland, Ramon en Jorg op feest dus ik weer door het dolle heen, lekker stoeien met Ronald en Ramon, echt gaaf vind ik dat.
Toen iedereen weer vertrokken was kon ook ik weer rustig gaan liggen, pfff wat een drukke dag weer zeg, ben toe aan vakantie.....

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten