Zoeken in blog Tygo

donderdag 12 mei 2016

Gewoon rustig aan

Waf,

Geen bekende tegen gekomen tijdens onze ochtendwandeling, wel weer trek dus brokken, bammen en eitje gehad vandaag.
Vrouwtje bracht deze ochtend de krantjes rond terwijl ik rustig in mijn mand lag, echt zo'n dag om niet te druk te doen.
Na de krantjes en de boodschappen werd er gepoetst en andere huishoudelijke dingen gedaan, toen was het alweer tijd voor mijn uitlaat rondje.

Na het middageten was het vrouwtje druk met de tuin bezig, de stoep vegen, eten klaarmaken en ik.....gewoon rustig aan.
Beetje schenken beetje luieren en genieten van het mooie weer, toch was het best warm vandaag hoor, maar ik klaag niet.

Na het avondeten ging Anne werken, vrouwtje ging na het douchen lekker lezen en de baas ging naar de cursus toe.
En ik......schenken, spelen, luieren, snurken enzovoort echt het was vandaag zo'n dag van "gewoon rustig aan".


Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten