Zoeken in blog Tygo

maandag 16 mei 2016

Braderie

Waf,

Ik zat al op de baas te wachten toen hij beneden kwam vanmorgen zo'n zin had ik er in om te gaan wandelen.

Omdat Wendy moest gaan werken vandaag werd er gebruncht, met soep en eitje jazeker ook voor mij jammieee.
Nadat Wendy was vertrokken en iedereen zich had opgefrist mocht ik met de baas en het vrouwtje mee.
Binnendoor liepen wij, ik kon lekker los ravotten door het gras en zand, helemaal naar Lieshout inclusief plasstop onderweg.
In Lieshout aangekomen stonden daar allemaal kraampjes waar van alles verkocht werd, ook leuke balletjes.
Bij dat kraampje verkochten ze ballen welke zelf bewogen, inclusief licht en geluid, nou die vond ik wel interessant.
Na alle kraampjes te hebben bezocht gingen we "een terrasje pikken" daar kwam het vrouwtje nog een oud collega van de bloemenwinkel tegen, Ingrid heet ze.

Weer thuis aangekomen, net voordat er een bui viel, werd er wat gedronken, ik kreeg naast mijn brokken nog wat lekkers.
Toen was het alweer tijd om eten te koken, ik had wel erge dorst van al dat stof happen onderweg hihi.

Savonds kwam Kevin bij Wendy op bezoek, nou dat is ook weer feest voor mij net als een ieder die hier binnen komt.
Ook nog wat geluierd en gespeeld maar toch best moe van mijn middag op de braderie.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten