Zoeken in blog Tygo

zondag 15 mei 2016

Koel man

Waf,

Tjonge wat een verschil vanmorgen tijdens ochtendwandeling, echt koel zeg voor mij wel beter hoor, iets minder koel is ook goed hoor.
Nadat baasje naar zijn werk was en vrouwtje had gestreken kwam eerst Wendy en daarna Maikel naar beneden.
Na het ontbijt gingen het vrouwtje, Maikel en Wendy met de auto weg, ik mocht niet mee snif.
Gelukkig kwam iets later Anne naar beneden, zij moest gaan werken vandaag dus ging ook niet mee, gezellig voor mij hoor.

Nadat Anne naar haar werk was kwam al vrij snel het vrouwtje, Maikel en Wendy weer thuis en wat later het baasje.
Ook kwam "Spotta Ton"vandaag al hé nu al op mert-dag....gelukkig kwam hij binnen voor een bakkie koffie.
Ik als een dolle te keer gaan wat een feest, af en toe moest ik even afkoelen op de tegels hijg puf hijg, ik kreeg deze keer zelfs twee Ton-koekjes jammie.

Savonds eerst flink gespeeld en gestoeid, daarna lekker koel in mijn mand en op mijn mat gelegen, Wendy was samen met Sanne babysitten, Anne was naar Djozy toe.
Ik dus samen met Maikel, het vouwtje en baasje gezellig thuis bijkomen van de warme week.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten