Zoeken in blog Tygo

zondag 1 mei 2016

Kratje vol......

Waf,

Tjonge jonge zeg alweer vroeg aan de wandel vanmorgen want de baas moest weer gewoon aan het werk.
Nadat hij vertrokken was en ik nog even geslapen had schrok ik wakker van iets, WOEF WOEF deed ik, zo luid dat het vrouwtje erdoor naar beneden kwam.
Het vrouwtje was deze ochtend druk met voorbereidingen van eten, het omwisselen van diepvriesspullen en housemanaging dingen.

Na het middageten ging Maikel naar Ellen (?), Wendy naar Sanne en Anne hielp het vrouwtje waar dat kon.
De baas kwam thuis en er werd buiten koffie gedronken en wat geklust aan van alles en nog wat, ik vermaakte mezelf met stukjes hout, een mergpijp, stukjes vinyl en grote stukken hout.
Toen de fietsen weer binnen gezet werden wilde ik natuurlijk ook weer op de fiets, zo erg dat het vrouwtje mij in de krat zette, tja kratje vol en stuk Tygo over whaha.

Na het avondeten ging Wendy naar Kevin, Maikel en Anne keken samen met de baas en het vrouwtje televisie.
Ik lag te luieren in mijn mand totdat ik erg nodig "moest", dus dan maar zorgen dat ik aandacht kreeg maar pas nadat ik een scheetje gelaten had mocht ik mee gaan wandelen.
Pfff dat "luchte" op, tenminste voor mij niet voor de eventuele voorbijgangers hihi, weer thuis kon ik verder met slapen.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten